VEDENÍ ÚČETNICTVÍ

Hlavní činností firmy je vedení účetnictví. Poskytujeme účetní služby po celé republice. Účetní firma pomáhá našim klientům již přes 26 let a stále se rozvíjí. Za tu dobu jsme získali cenné zkušenosti, a tak Vám garantujeme spokojenost při vzájemné spolupráci.

ZASTOUPENÍ NA ÚŘADECH

Kromě zpracování účetnictví nabízíme podnikatelům doprovodnou službu – zastoupení na úřadech. Při využití našich účetních služeb klientům odpadá nutnost hlídání termínů, dokdy musí být podáno daňové přiznání, kontrolní a souhrnné hlášení a měsíční přehledy na okresní správu sociálního zabezpečení a na zdravotní pojišťovnu.

KONTROLUJEME SPRÁVNOST ÚČETNÍCH DOKLADŮ

Při vedení účetnictví kontrolujeme správnost účetních dokladů. Vedení účetnictví zahrnuje mimo jiné vedení účetního deníku a pokladní knihy, které jsou Vám na konci účetního období předány v tištěné podobě spolu s veškerými doklady. Disponuje-li společnost s dlouhodobým hmotným majetkem, zajistíme výpočet odpisů pro jednotlivé roky.

DAŇOVÁ PŘIZNÁNÍ

Měsíčně, případně čtvrtletně, zpracujeme přiznání k dani z přidané hodnoty, ročně pak přiznání k dani z příjmů, k dani silniční nebo k dani z nemovitostí.

ÚČETNÍ SOFTWARE

Používáme účetní software Pohoda, který je pravidelně aktualizován podle nejnovějších účetních zákonů, standardů a předpisů. ​Máme zkušenosti také s účetními systemy Abra a FlexiBee.

ÚČETNICTVÍ ON-LINE

Využít můžete také účetnictví on-line, což pro Vás znamená výhodu kdykoli nahlédnout do svého účetnictví. Abyste mohli sledovat účetnictví své firmy on-line, potřebujete připojení k internetu, o zbytek se postaráme my. Účetnictví on-line nabízí více možností využití, nejčastěji je využívána on-line fakturace, která snižuje náklady na účetní služby. On-line faktura, kterou vystavíte svému klientovi například i přes svůj mobil, je uložena na server a účetní může ihned provést kontrolu a bez zdržení formálně správnou fakturu odeslat na adresu klienta.

DAŇOVÁ EVIDENCE

PRO KOHO?

Daňová evidence je určena pro drobné podnikatele, kteří nejsou zapsáni v obchodním rejstříku a jejichž roční obrat je nižší než 25 milionů Kč.

CO ZAJISTÍME?

Zajistíme Vám kompletní vedení a zpracování daňové evidence včetně zastupování na úřadech (zdravotní pojišťovna, OSSZ, finanční úřad). S námi Vám odpadá starost s hlídáním termínů, dokdy je třeba podat daňové přiznání a formuláře na zdravotní pojišťovnu a okresní správu sociálního zabezpečení.

VEDENÍ DAŇOVÉ EVIDENCE ZAHRNUJE

• vyzvednutí a kontrolu správnosti dokladů

• zaúčtování dokladů

• zpracování závazků a pohledávek

• vedení a tisk účetního deníku a pokladní knihy

• evidence dlouhodobého hmotného majetku včetně výpočtu odpisů

• zpracování přiznání k dani z přidané hodnoty

• zpracování přiznání k dani z příjmů

• zpracování přiznání k silniční dani

• tisk konečných účetních knih

• zpracování přehledu o příjmech a výdajích pro zdravotní pojišťovnu

• zpracování přehledu o příjmech a výdajích pro okresní správu sociálního zabezpečení

• vystavení příkazu k úhradě / inkasu

MZDOVÁ A PERSONÁLNÍ AGENDA

MZDOVÉ ÚČETNICTVÍ

Mzdové účetnictví je jednou z nejdůležitějších činností, které podnikatel musí mít zpracované každý měsíc, když se rozhodne přijmout zaměstnance.

CO ZAHRNUJE?

Mzdové účetnictví nezahrnuje jenom měsíční zpracování mezd, ale i další činnosti, které souvisí s personalistikou. Při přijetí zaměstnance musí podnikatel do 8 pracovních dnů nahlásit změny jak všem zdravotním pojišťovnám, u kterých jsou zaměstnanci přihlášeni, tak i správě sociálního zabezpečení. Měsíčně musí zároveň dokládat, kolik peněz za zaměstnance každý měsíc odvedl na zdravotním a sociálním pojištění.

MÁTE ZÁJEM?

Máte zájem o zpracování mezd naší společností a přenechat tak všechny tyto činnosti nám? Není nic jednoduššího než nás kontaktovat.

DANĚ, PORADENSTVÍ A OPTIMALIZACE

DAŇOVÉ SLUŽBY A OPTIMALIZACE

Není potřeba dotovat stát více, než si zaslouží. Proto Vám pomůžeme zpracovat daně tak, abyste využili veškerých úlev, které můžete uplatnit, a neplatili tak více, než je povinné.

SLUŽBY DLE JEDNOTLIVÝCH DRUHŮ DANÍ

• Daň z přidané hodnoty
    Záznamní povinnost v elektronickém formátu, kontrola přiznání z pohledu správnosti položek a jejich úplnosti, tvorba souhrnného hlášení, výpisů z evidence pro přenesenou daňovou povinnost, tvorba kontrolního hlášení, určení správné sazby DPH a jiné.

• Daň z příjmů fyzických osob a SP/ZP přehledy
    Daňové přiznání a Přehledy v elektronickém formátu, odhad daňové povinnosti v průběhu roku, návrh optimalizačních kroků, výpočet záloh, provedení ročního zúčtování daní a jiné

• Daň z příjmů právnických osob
    Sestavení daňového přiznání v elektronickém a tištěném formátu, odhad daňové povinnosti v průběhu roku, návrh optimalizačních kroků, dohled nad fakturací mezi spřízněnými stranami, výpočet záloh a jiné.

• Ostatní daně
    (z nemovitostí, silniční daň apod.) -  výpočet daní v elektronickém formátu, výpočet záloh a jiné.

SLUŽBY, KTERÉ JSOU V OBLASTI DANÍ NAŠÍM STANDARDEM

• Registrační a oznamovací povinnosti
    zařídíme veškeré registrace, změny a oznamovací povinnosti vůči úřadům daňové a celní správy

• Platební kalendář přímo do Vašeho mobilu či do emailu
    již nikdy více pozdě či chybně zaplacených daní. Váš chytrý telefon Vás notifikacemi upozorní na splatnosti daní

• SMS notifikace o daních (termíny, splatnosti)
    další forma upozornění pro Vás

• Zasílání přiznání na Finanční úřad datovou schránkou
    v příslušném formátu (xml), správa datové schránky

• Získání online přístupu (náhledu) do Vašeho daňového spisu u Vašeho finančního úřadu
    kdykoli si zkontrolujte, zda a kdy Vám daň byla vyměřena a jaké zůstatky daní Váš Finanční úřad eviduje.

• Zasílání PDF tiskové verze daňových přiznání
    - na Váš email či v papírové podobě poštou.

• Archiv daní a podaných daňových přiznání a dokumentů
    seznam dokumentů podle daně a roků aktualizovaný a přístupný na vyžádání online.

• Prodloužení termínu pro podání přiznání
    získejte více času na daňová přiznání skrze externí daňové poradce.

• Zpracování daňových žádostí
    splátkový kalendář, snížení záloh, žádosti o závazné posouzení apod.

• Průběžný odhad Vaší daňové povinnosti již v průběhu roku na měsíční bázi
    - s námi budete kdykoli vědět, jakou částku daní (daň, sociální zabezpečení, zdravotní pojištění) budete doplácet po skončení roku. Zabráníme tak stresovým a nepříjemným překvapením na Vaší straně.

• Špičkový daňový software
    používáme český expertní daňový software, který je denně aktualizovaný.

• Daňové plánování
    i daně lze plánovat s ohledem na známé a předpokládané parametry.

S NÁMI SE LÉPE ZORIENTUJETE V ČESKÉM DAŇOVÉM SYSTÉMU. MĚJTE SVÉ DANĚ POD KONTROLOU!